HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Conference papers

Entre marketing et sociologie : quelques clés pour bien comprendre la consommation des produits de la mer

Résumé : Entre marketing et sociologie : quelques clés pour bien comprendre la consommation des produits de la mer
Document type :
Conference papers
Complete list of metadata

https://hal-agrocampus-ouest.archives-ouvertes.fr/hal-00729184
Contributor : Céline Martel Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Friday, September 7, 2012 - 3:24:15 PM
Last modification on : Wednesday, April 6, 2022 - 4:08:09 PM

Identifiers

  • HAL Id : hal-00729184, version 1
  • PRODINRA : 39987

Collections

Citation

Stéphane Gouin. Entre marketing et sociologie : quelques clés pour bien comprendre la consommation des produits de la mer. 21. Rencontres Interrégionales de l'AGLIA : "Valoriser les produits de la mer", Association du Grand Littoral Atlantique (AGLIA). FRA., Jun 2009, Nantes (FR), France. 15 p. ⟨hal-00729184⟩

Share

Metrics

Record views

261